З якими труднощами в навчанні стикаються педагоги, батьки, діти з онкопатологією?
ПРОБЛЕМИ:
1. Довго тривалість та інтенсивність лікування в сфері дитячої онкології послаблює можливість організації педагогічної реабілітації, як наслідок-соціальна ізольованість.
2. Низький рівень обізнаності в сфері культури освітнього процесу в віртуальному просторі з використанням Інтернет технологій.
3. Брак загально інформаційної та методичної підтримки на допомогу в роботі вчителям і керівникам навчальних закладів, батькам і школярам з особливими потребами, що мають онкопатологію.
ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ У МЕЖАХ ПРОЕКТУ:
Реалізація проекту відбулася завдяки підтримки управління молоді та спорту Сумської обласної державної адміністрації, Сумському державному університету, кафедра германської філології, завідувач кафедри кандидат філологічних наук, доцент І.К. Кобякова; факультету підвищення кваліфікації та післядипломної освіти, заступник декана кандидат педагогічних наук О.В.Купенко, інформаційно-методичний супровід Інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Сумської міської ради, директор Г.Д. Плахотнікова, завідувач міської психолого-медико-педагогічної консультації Н.В.Скворча, Сумському обласному центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, директор О.М. Сущенко на базі Сумської обласної дитячої клінічної лікарні (СОДКЛ), онко-гематологічного відділення, завідувач Нікітенко Л.К.
В межах проекту була видана брошура «Можливості електронних засобів та дистанційного навчання для дітей, які перебувають на довгостроковому лікуванні», де зібраний досвід залучених експертів та студентів СумДУ.