• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ОСВІТА
  • Розвиток волонтерства у сфері освіти, для дітей, які перебувають на довгостроковому лікуванні
Розвиток волонтерства у сфері освіти для дітей, які перебувають на довгостроковому лікуванні

/Files/images/volonter/DSC01578.JPGНа Україні сучасні методики лікування дають шанс вижити дітям з онкопатологією. Тому на сучасному етапі розвитку лікування та реабілітації дітей, хворих на рак, актуальним стає соціалізація та адаптація дітей у суспільстві після медичної терапії.

Лікування від раку в дитячому та підлітковому віці може впливати на успішність навчання через тривалі пропусків занять і підвищену втомлюваність, що часто буває під час лікування. Крім того, при деяких видах раку потрібне лікування, спрямоване на контроль або запобігання поширення захворювання на головний або спинний мозок (центральну нервову систему), це може впливати на пам'ять і здатність до навчання.

Практичні психологи, працюючі в онко-гематологічних відділеннях відмічають, що довготривала хвороба змінює психо-емоційний стан та загальний розвиток дитини, призводить до формування таких реакцій, як «занурення в хворобу»; різні стресові, депресивні стани; підвищення роздратованості.

Метою проекту є подолання труднощів у педагогічній реабілітації, творчого розвитку дітей та інтеграції їх в міжнародний освітній простір.

Реалізація проекту «Розвиток волонтерства у сфері освіти для дітей, які перебувають на довгостроковому лікуванні», 2015 року, відбулася завдяки Сумському державному університету:

  • кафедра германської філології
  • кафедра філософії, політології та інноваційних соціальних технологій

В межах проекту використана інформація міжнародної Дитячої Онкологічної Групи, що об’єднує спеціалістів дитячих онкологічних захворювань ведучих дитячих лікарень, університетів, онкологічних центрів Північної Америки, Австралії, Нової Зеландії, Європи.

Поради практикуючого психолога онко-гематологічного відділення СОДКЛ та спеціаліста з арт-реабілітації Сумського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів.

/Files/images/volonter/DSC01576.JPGКожне заняття було позитивно емоційним, дитина обирала собі наставника-волонтера, індивідуально з’ясовувалися вміння та навички дитини з англійської мови та виявлялися потреби вдосконалення. Визначалися ресурси доступні дитині: підручник, зошит –шаблон, електронні засоби, інтернет ресурси. Розроблявся індивідуальний план з врахуванням пріоритетів, бажаних результатів, залучених ресурсів.

Неформальні заняття дозволили сформувати позитивне ставлення, підвищити впевненість у собі дітей, знизити психоемоційну напругу, сформувати вміння ефективно спілкуватися з іншими.

В межах проекту створена пам’ятка для батьків, педагогів, волонтерів - «Особливості у навчанні дітей, після лікування раку», листівка «Розвиток волонтерства у сфері освіти для дітей, які перебувають на довгостроковому лікуванні»

Кiлькiсть переглядiв: 12

Коментарi